Zapojeni luxmetru na AD

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Září 29 13:43:18 CEST 2007

 29.9.2007, 13:24:41

fotodioda je zapojena v proudovem rezimu, generuje ("zaporny") proud
ktery je kompenzovan ("kladnym") proudem ktery tece z vystupu operaku
prez zpetnovazebni rezistory. Vystupni napeti je pak dano dle pana
Ohma U = IR. OZ tedy pracuje jako prevodnik I -> U a mluvit o zesileni
tak jak je chapano pri nejbeznejsim pouziti OZ jaksi nema smyslu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz