Meteostanice zaznamenala vzdusny vir/tornado

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Září 29 01:23:10 CEST 2007

Pri zvyseni tlaku vlhkeho vzduchu relativni vlhkost stoupne, protoze
parcialni tlak nasycene vodni pary zustava konstantni bez ohledu na
tlak, coz plati az do oblasti tlaku o dva rady prevysujici
atmosfericky tlak.

Ales Prochaska