RE: Uplne OT:Hygiena, was Silně OT :-) indukční vaření (bylo Spotřebiče MORA)

Pikulík picom@volny.cz
Pátek Září 28 07:20:13 CEST 2007

Jezdim po cele republice a opravuji stroje na zpracovani masa.
Driv to bylo hrozne,neustale prekousane kabely od potkanu. Ve stojich
nekolika centimetrova vrstva mrtvych smrdicich rusaku na podlaze
a zbytek behal po stenach a strope a padal mi za krk.
Po vstupu do EU a zavedeni ruznych predpisu a kontrol se situace
znacne zlepsila. Napred zmizeli hlodavci a postupne po zavedeni
chlazenych prostoru svabi. Asi jim je zima. Na balickach masa byva
par stupnu nad nulou a zbytek 10 az 15 stupnu. Chudaci mongolci a
ukrajinci co tam delaji.

Potkanu v parkach se bat nemusite.
Spis me vadi tuny chemikalii ktere se do masa pridavaji a vratky
z obchodu (prosle balickovane maso a u uzeniny) nevabne barvy a zapachu,
ktere se rozbali rozmelni na kasi a znovu pouzije do uzenin.