Re: Silně OT :-) indukční vaření (bylo Spotřebiče MORA)

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Září 27 16:49:50 CEST 2007

No ono to v americe kolem cinskych restauraci take moc nevoni. Kor v lete.
Odpadky se odvazeji v noci a pres den to i na hlavnich tridach v NY kolem
techto restauraci docela pachne.
Zbytky zeleniny v pytlich atd...

Az budete v Praze, tak zkuste kousek za Prahou
http://www.ukoruny.cz

Jindra Polivka