Hodnota proudu telefonní smyčky

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Září 27 16:50:55 CEST 2007

to som chcel vediet. V skole nas ucili este o relatkach a technologia
medzi tym zrejme :-) pokrocila. Celkom by ma zaujimala nejaka kratka
prednaska, alebo prezentacia ako su robene ustredne dnes. Aspon kratky
popis ako to funguje ked doma zdvihnem moj analogovy telefon, vytocim
cislo povedzme do susedneho mesta a co sa tam deje. Ako su spojene
ustredne a ako medzi sebou komunikuju, ako sa routuje hovor, ci je to
prisne hviezdicova struktura alebo v pripade vypadku povedzme kablu
medzi bratislavou a zilinou to tam prelezie inou trasou povedzme z juhu.
Uplne najzaujimavejsie by bolo popisat to pre jednotlive generacie,
teraz je tusim piata? Toto su informacie ktore uplne postradam a citim
sa potom nevzdelany :-)
b.