Re: Uplne OT:Hygiena, was Silně OT :-) indukční vaření (bylo Spotřebiče MORA)

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Září 27 15:08:01 CEST 2007

Ostatne na ty prehnane hygienicke navyky uz jsou i nejake studie (nemuzu ted
najit) potom tu mame deti s alergiemi a podobnymi zalezitostmi jenom proto ,
ze jejich rodice si prehnane hrali na hygienu a ty deti se nesetkaly v
nizkem veku kdy to potrebovali s ruznymi alergeny atd.. na cem by se
trenoval imunitni system . I ty detske nemoci a anginy jsou naprosto
normalni protoze se tim trenuje imunitni system. Tezko muze reagovat na neco
s cim se doposud nesetkal .

Jednu dobu jsem delal streetworkera v jednom romskem "ghetu" a kdybyste
videli tam ty otresne hygienicke podminky tak si reknete, ze ty deti tam
nemuzou prezit ani pul roku a ono naopak . Kdyz ja jsem prisel v kozichu a
trepal se zimou tak 3 lete decka litaly v tricku a teplakach a byly desne
vysmate ze ja mam rymu a jsem nachlazeny :)

Samozrejme vseho s mirou proste, rozumny kompromis resi vse . Ja si treba
parky i uzeninu dam rad , ale mam sveho overeneho uzenare (bydlim na malem
meste) u ktereho vim ze mi tam nenamicha zhnile maso, ale nejim jak generace
mych rodicu denodenne sekanou z globusu nebo veprove a hovezi maso . To
proste jen jednou za cas nebo kdyz mi to donesou rodice jinak kureci ryby a
podobne . Ale sem tam si koupime pravou svickovou a udelame si poradne
tataraky a jak se nabouchame :)

PS. Jako kluci jsme chodili k otci do pekarny a tolik krys a potkanu ci
jinych hlodavcu jsem v zivote nezabil a nevidel a presto lidi rano stoji uz
v sedum na cerstve rohlicky a s jakou chuti je jedi .