Re: Uplne OT:Hygiena, was Silně OT :-) indukční vaření (bylo Spotřebiče MORA)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Září 27 12:23:44 CEST 2007

Maso jako maso, kočky taky běžně žerou myši.

T.č. jsem viděl nějakej film, něco jako hranej dokument, chlapík měl
za úkol zjistit jestli úbytek populace jelenů karibu maj na svědomí
vlci. Takže nějakou dobu žil v divočině, ve stanu, mj. si musel i
označkovat území, což mu zabralo "26 šálků čaje a asi 6 hodin", pak
přišel vlk a během pěti minut označkoval jeho značky z druhý strany ;)
S vlkama byl docela kamarád a když mu docházely zásoby, tak odkoukal
co vlastně ty vlci žerou - byly to mj. myši. Tak si jich pár nalovil
(páč mu lezli do stanu, tak to měl docela jednoduchý) a pak si udělal
myší špíz.

P.K.