Re: Silně OT :-) Spotřebiče MORA

René Damek rene.damek@gmail.com
Čtvrtek Září 27 06:44:30 CEST 2007

Mohu odpovedete pouze tolik, ze sklokeramicky sporak MORA mame cca 2
roky a zatim funguje bez problemu :-))
Pouze jsem 2x kupoval takove podlozky se stupnici 1-6 pod ovladace
plotynek. Chtel bych videt toho debila, ktery vymyslel jejich
kontrukci. Je tam takovy plastovy vycnelek o profilu snad jen 1mm2 a
ten se vzdy ulomi. Ted mne to ceka potreti, ale to tam asi vlepim
hrebik :-(

RD