Jeste dalsi bus, tentokrat LPB

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Září 26 10:12:48 CEST 2007

> Subject: Re: Jeste dalsi bus, tentokrat LPB
>
> Takže abysme z toho Vašeho popisu vytáhli podstatnou
> informaci: chcete převodník úrovní, kde jedna bude 0-7V,
> druhá 9-16,6V? A ještě obousměrný?
>
> Nemá na to Siemens nějakej vlastní převodník?
>
> P.K.

Ano, presne tak. Chci obousmerny prevodnik
0-7 => log 0, 9-16 => log 1
    a naopak
log 0 => "zkrat" dratu, log 1 => nechat draty na pokoji

Siemens na to samozrejme ma sva reseni (prevodnik + softwary) za sve ceny. To
nepripada v uvahu, jde o muj soukromy bastl k dozoru/ovladani barakove
kotelny. Nez vyplaznout Siemenzi cenu, radeji budu do smrti smrtouci behat ty
ctyri patra do kotelny :-)

Ja to vymyslim, nevidim v tom nic az tak sloziteho, jen jsem se ptal, jestli
nahodou nekdo neco podobneho uz nema na papire.

Jakub Serych