Hadanka - vstup 8051 prejde do jednicky a potom tak uz zostane

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Září 25 12:02:09 CEST 2007

Ja som sa snazil zreprodukovat zmatenost povodnej otazky. Toto je predsa
ten obvykly pripad - otazka je totalne zmatena, chybaju zakladne udaje,
kym sa stihnu polozit doplnujuce otazky stihne autor trikrat
zmodifikovat program a dvakrat zapojenie takze odpoved na doplnujucu
otazku uz vobec nesuvisi s povodnym problemom... atd...

Keby som to bol povedal, tak to predsa nie je ziadna hadanka... :-)

wek

PS. Moja prva rada dotycnemu bolo, aby priamo vyskratoval drotom pin
procesora. Samozrejme to dotycny ignoroval... kto by robil taku hlupost,
ze... :-)