TDA8702 rada

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Září 25 09:39:32 CEST 2007

Zkusim popsat jak to delam ja u TV vystupu (pripojuje se do RGB na
SCART), obdobny princip ale muzete pouzit i pro monitor.

Mam zapojen 74HCT574 a za nim DAC z odporu. Kazda barva ma 5b. 74HCT574
je napajen z 5V a HCT je proto, ze to co do nej dava data je 3.3V.
A ted k tem odporum. Z nejvyznamnejsiho bitu je za 74HCT574 odpor 900R
(470R+430R), dalsi nizsi bit 1k8, nizsi 3k6, jeste nizsi 7k2 (3k6+3k6) a
nejnizsi bit 14k4 (12k+2k4). Vsechny tyto vystupy jsou za temi
jmenovanymi odpory spojeny a vedeny do jednoho z RGB signalu (kazdy z
RGB vstupu ma toto svoje, mam 15b barevny obraz). Kdyz si to spocitate
pro 75R zatez, zjistite, ze mate akorat RGB urovne pro TV.

Tohle: http://www.siliconbrain.biz/tvd/tvdisplay.htm
pouziva uvedene reseni a vysledky si muzete dole prohlednout (nektera
foto se daji zvetsit).

Myslim, ze pro 5b (nebal bych se ani 8b) na barvu pri pouziti dostatecne
presnych odporu je toto dostatecne dobre reseni (nakonec ty obrazky to
dokladuji) a verim, ze by Vam tento princip vyhovel i pro Vase reseni,
pricemz usetrite za DACku. Je jasne, ze si muzete zvolit k buzeni tech
odporu neco jineho (jiny budic, mne se hodil registr, protoze da vsechny
bity krasne zaroven), pro jinou nez 75R zatez a jine napajeni si musite
spocitat vhodne odpory. Take nezapomente napajeni slusne blokovat, tady
mohou byt pripadne chyby videt ;).

--
Jiri Bezstarosti