Palubní jednotka Felicie

roman.hw roman.hw@gmail.com
Neděle Září 23 21:28:42 CEST 2007

Mne odisiel v mojej riadiacej jednotke odvod co sa stara o volnobezne
otacky (je to Siemens Sirius32 z Renault Clio ). Pri startovani mam
stale problemi.... motor stale zhasina, rucne som povitiahol hriadelku
serva volnobeznych otacok takze ked sa zohreje celkom to ide. Aj som tam
chcel zmajstrovat daky procesor co by kontroloval volnobezne otacky a
podla toho riadil to servo ale neviem ci by to islo ....
V Renolte stoji ta riaidaca jednotka 25000Sk , na vrakovisku 5000SK ale
preprogramovanie dalsich 3000SK....
draha sranda