Palubní jednotka Felicie

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Září 23 14:11:27 CEST 2007

Dne Saturday 22 September 2007 08:33:39 OK1IA napsal(a):
> Ahoj všem,
> prosím poraďte: u Felicie mi odešla palubní jednotka. Evidentně vyhořatý
> brouk.
> Jednotka byla vyrobena u Siemense-nebo pro něj ( je to na ní napsáno...)
> Na integráči je tento kód : 627213-10  720
>                                     TPIC0107A 2DCF
> Je to Taiwanu. Kde se to dá sehnat? Máte s tím někdo zkušenost? Opravoval
> jste to někdo?
> Na internetu jsem nic nenašel.
> Za případné rady dík.
> Honza.

Můj skromný odhad je, že ten TPIC budič motoru odešel kvůli vadnému
kondenzátoru na svém napájení (nedostatečně otevřený/zavřený fet)
Takže nejprve zkontolujte ten, než tam odpálíte horkotěžko sehnaný nový IO.
Samozřejmostí by měla být i kontrola motoru a kabelů, ale to by obvod měl,
podle mne, při správných podmínkách přežít.

Jakub Ladman