Routeromanie - router jako ridici pocitac s LINUXem

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Neděle Září 23 12:41:50 CEST 2007

Tak jsem se ptal a problem je jinde. FTDI chodi dobre, ale problem
nastane, kdyz se z nej neberou zadna data (nic je necte) a pritom jina
vec do nej ta data po seriaku sype. Pak to pry cele spadne. Je to info z
druhe ruky, takze jen co jsem se dozvedel. Rad si veci zkousim sam, ale
nejak jsem se k tomuto pokusu zatim nedostal a Beda Himmel z roboticke
konfery na pandore (ktery to zkousel) je dost sikovny clovek, abych po
nem tyhle veci zkouset nemusel.

--
Jiri Bezstarosti