usb na 50m

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Sobota Září 22 20:15:12 CEST 2007

Zdravim,
poridte si prevodnik z USB na LAN a zase na USB. Nevim jak se to jmenuje
ale timto prevodnikem dozahnete prodlouzeni USB az 100metru... Je to
jakasi sada dvou krabicek, mezi ktere se pripoji 8me zilovy LAN kabel.
Poroz nesmite to pripojit na skutecnou LAN sit, tim spolehlive ty
krabicky znicite..... Pokud bude zajem, zkusim o tom produktu najit vice
informaci....
Pavel Prochazka.zde.cz