par postrehov z ciny

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Září 21 09:40:26 CEST 2007

VLC media player pod Woknama taky přehraje všechno, dokonce i narušený
soubory, tj. neúplný AVI atd. A co mi nedokázal přehrát, to šlo s
GSPOT - prográmek na zjišťování kodeků (tj. co je potřeba na přehrání
neznámýho souboru), to ale není primárně přehrávač, tak teď nevim,
jestli umí roztáhnout obraz na fullscreen. Ten ale kodeky potřebuje.

P.K.