[OT] Interni ctecka karet 16in1?

Václav Ovsík vaclav.ovsik@i.cz
Čtvrtek Září 20 14:58:20 CEST 2007

On Thu, Sep 20, 2007 at 02:37:03PM +0200, Tomáš Koželuh wrote:
> Ekvivalent mount/umount funguje bez problémů i ve Windows, dokonce i na
> klasických SATA a IDE discích v hotswap šuplících. Akorát tyhle interní
> čtečky se chovají debilně a docela by mě zajímalo, jak by se taková čtečka
> chovala v linuxu. V tuto chvíli mám poněkud nefunkční Gentoo na notebooku
> (musí se doladit jádro), takže to nemůžu vyzkoušet...

Já si myslím, že je to záležitost debilního driveru k té čtečce.

Před několika lety jsem si koupil čtečku (méně) in 1 { asi 7 in 1 }. Má
4 sloty. Stále tenkrát 260 Kč (interní do 3.5" pozice).
Prostě jsem přišel do krámu a zeptal se, jestli se to chová jako USB
Mass Storage, aby mi to chodilo v Linuxu. Řekli že jo, tak jsem jí
koupil doma připojil a vono jo.

Měl jsem pouze drobný problém, protože ona se tváří jako 4 jednotky
(LUN) pod jedním Id. Kernel byl zrovna v Debianu v té době nějak
překompilován, že dělal probe jenom prvního LUN. Takže jsem musel
sestavit svoje jádro. To byl asi ještě (2.4.x)

No a pak už prostě stačí zastrčit kartičku do slotu, dát odpovídající
mount na /dev/sda1 až /dev/sdd1 podle slotu a před vytažením zase umount.

--
Zito