[OT] Interni ctecka karet 16in1?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Září 20 13:56:08 CEST 2007

Problém je v tom, že notebook má extra řadič na čtečku karet přímo na desce,
proto není problém bezpečně odebrat. Ale interní čtečka zapojená přes USB se
po odebrání už nedokáže znovu nadetekovat a tváří se jako neznámé zařízení.
Pomáhá odpojit čtečku od USB (u té interní to jde často dost blbě) nebo
vypnout PC úplně z elektriky.
Já raději používám externí čtečku, stejně ji moc často nepoužívám, takže mně
vůbec nevadí čas od času vytáhnout z šuplíku krabičku a zapojit ji do
káblíku vyvedeným na stole...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death