Routeromanie - router jako ridici pocitac s LINUXem

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Čtvrtek Září 20 11:02:19 CEST 2007

Snad jen aby nekdo nebyl zklamany: nepodarilo se nam rozchodit USB
zvukovku ani kameru. Nejake problemy jsou i obvody FTDI. To samozrejme
neznamena, ze nekdo nebude sikovnejsi a podari se mu to. V takovem pripade
by me ale velmi zajimalo jak to dokazal :-) Pokud nekomu staci
ethernet(y), seriaky a GPIOs, tak je to hezka hracka.
Lada