Re: RE: impedanční transfor mátor

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Čtvrtek Září 20 10:48:08 CEST 2007

Precetl jsem si i odpovedi. Zoufala neznalost techniky z 1910 az 1970.
Ta trafa se delala v rozsahu od 300Hz do az 2MHz.
Dnes uz to nikdo nenavrhne, ale:

Pouzijte trafo z generatoru (vysilac jmeno oficialni) Tesla Strasnice,
je to nejake X....;
nebo na EBAY se podivejte na Präcitronic. Selektivni voltmetr i generator
je od 300HZ do 2MHz, dokonce se k tomu da dat i externi wobler.

Lepsi byly od Präcitronic analogove pristroje. Digitalni byly poruchove.

Na ebay jsou i Wandel & Goltermann pristroje.

Kdysi jsem se pokousel previnout shorele trafo do 2MHz a frekvencne jsem
neuspel.

Hugo KOTTAS