OT: PDA s VGA displejem a GPS

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Září 19 11:49:22 CEST 2007

Na turistiku se PDA s GPS vůbec nehodí, výdrž pak bývá okolo dvou hodin
provozu. Nic moc. To už je snad lepší ta druhá krabička (obvykle vydrží víc
jak 10 hodin provozu) a k tomu to PDA. I když pak zase na PDA běží
bluetooth, takže zase moc nevydrží. Prostě PDA se na turistiku vůbec nehodí
a to nemluvím o odolnosti. Taky používám PDA na čtení knih (odhadem taky
95%) a GPS jsem v zařízení nechtěl (viz. můj předchozí mail). Doporučuju
zvážit variantu bez GPS a na turistiku případně koupit nějakýho
obyčejnějšího Garmina. Ideálně pak koupit nějaký zánovní Dell Axim X51v nebo
na čtení ideální iPAQ hx4700, má suveréně nejdelší výdrž a největší LCD.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death