Routeromanie - router jako ridici pocitac s LINUXem

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Září 19 11:24:11 CEST 2007

Zdravim.

Sice uz tady vsechno mozne o upravach routriku BR-6104KP slo, ale stale
pribyvaji dalsi, kteri si jej koupili a predelavaji k obrazu svemu,
takze uvedu link:

http://robotika.cz/wiki/RouterLinux

kde Kamil Rezac (diky Kamile i za to, ze si mne timhle naockoval), dal
dohromady ruzne utrzky toho, co jsem o tom napsal po konferach. Vlastne
by se to dalo povazovat za navod v cestine, jak na to a myslim, ze by
mohl byt srozumitelny uplne pro kazdeho a dokonce i pro lidi bez
cerstvejsich zkusenosti s digitalni technikou, kteri nostalgicky
vzpominaji na BASIC a rikaji si, ze i dnes by jim pro mnoho veci stacil,
jen mit vhodny HW.

--
Jiri Bezstarosti
siliconbrain