data na flashdisku

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Září 19 09:16:04 CEST 2007

Nedávno jsem vytáhnul fotky z nabořený XD karty tímhle:

http://www.z-a-recovery.com/download.htm

Ale "evaluation version" umí bez omezení jen fotky.

Ve Woknech je pro flashky cachování defaultně vypnutý, pokud vím,
takže stačí počkat, až přestane blikat LEDka na flashce (+ pár vteřin
navíc, pro sichr).

Takže v tomhle případě Wokna : Linux = 1:0.

P.K.