IDE, was: ATMega128, gcc a data ve FLASH

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Září 18 21:22:05 CEST 2007

Mne se to, ze jsem se naucil pouzivat Eclipse (no zatim jen tak zakladne, ale
je to tak intuitivni, ze se kazdou chvili ucim neco noveho), hlavne proto, ze
ted muzu psat programy pro avr, arm, pro os linux a kdyz budu potrebovat i
pro windows z jednoho jedineho ide a nemuset v hlave drzet ovladani haldy
ruznych prostredi.
Ted momentalne musim pochvalit skvelou integraci systemu spravy verzi
subversion. Kladl jsem si za cil po nastupu do noveho zamestnani to na
pracovisti zavest jako kulturu, a s timhle je to opravdu snadne. Verim ze se
nam to dobudoucna rozhodne vyplati mit ve verzich poradek.
Do eclipse stacilo nainstalovat prislusny plugin, ke kteremu je kybl prehledne
dokumentace.

Takze doporucuji.

Jakub Ladman