IDE, was: ATMega128, gcc a data ve FLASH

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Září 18 09:08:21 CEST 2007

Kamil Rezac wrote:
> Sila je napr. v rozumnem (a nastavitelnem) zvyraznovani syntaxe,
> formatovani, doplnovani, preskoky na kod volane funkce (u projektu pro
> jednocip to neni az tak zajimave, ale u projektu se statisici trid a
> miliony metod uz docela jo :)... Proste daleko vetsi komfort prace

Syntax highlight poznam ale to snad vie dnes takmer kazdy editor - aj
ked niektore vychytavky nie su uplne bezne (napr. som nedavno potreboval
editor ktory vie v jednom subore highlightovat 2 rozne syntaxe pricom
aby to bolo nastavitelne na pomerne nestandardne syntaxe; a to je vcelku
dost problem).

Ale co presne znamena "formatovani, doplnovani a preskoky na kod volane
funkce"?

Dakujem

wek