IDE, was: ATMega128, gcc a data ve FLASH

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Září 18 08:51:07 CEST 2007

Mno, Eclipse som nikdy nemal odvahu nainstalovat (napokon som antiCckar
:-) ) a AVRStudio poznam len zbezne, ale na druhej strane roznych
zbastardenych IDE som uz videl spusty: za takychto okolnosti by ste
vedeli v par riadkoch vysvetlit v com spociva ten rozdiel?

Dakujem

wek