velký disk

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Září 17 22:07:40 CEST 2007

To mate relativni - ja osobne nejsem prilis velky priznivec vymeny strev
PCcka (od roku 95 mam teprve treti PCcko), ale myslim, ze ted je opravdu
dobra doba na upgrade.

Delal jsem ted dve PCcka pro rodice a pro tchana a celej komplet novej
pocitac s dualcore vas vyjde na 6-7kKc (vcetne bedny s novym zdrojem) s
tim, ze vykonu je prehrsel a spotreba uplne skvela.

Pokud nemate nejakou superdrahou grafiku tak kupte integrovanou na
boardu a mate o starost min - cenove to vubec neni rozdil.
Procesor poridite za 1500Kc, board take, 1GB RAM stoji pod 1000Kc a novy
case 800Kc - disk mate a tak kdyztak dokoupite jen radic do PCI pro
dalsi PATA disky. Navic se zbavite hlucicich vetraku - na boardu je
pasiv a na CPU se spotrebou 35W je pri 900ot/min teplota 33stC.

Radek Vicek