ATMega128, gcc a data ve FLASH

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Září 17 18:17:58 CEST 2007

Mno, dakujem ze si sa ma zastal, ale dnes to bol ozaj len taky vybuch
zlosti.

Ono to OS ma nieco do seba. Spusta ludi OS programy pouziva bez toho aby
prispeli, a nenazval by som ich paraziti (uz len z ohladu na sameho seba
:-) ). Dokonca mnozstvo ludi nadava preto, lebo si jednoducho
neuvedomuju co to vlastne znamena robit nieco ako OS - znie to mozno
divne, ale je to tak.

A mnohokrat je to prispenie jednoducho technicky takmer nemozne, ked je
nieco pisane takym nenormalnym stylom ze clovek ma chut vsetko zacat od
znova; to urcite poznas aj sam.

Mno nic, dost kecania, idem robit nieco CS... (C=Closed).

wek

PS. Vies co ma najviac stve na OS komunite? Teraz myslim tych, co to
naozaj vyvijaju. To, ze mnozstvo z nich, ked sa uz konecne prebojuju cez
tu hromadu hnoja co ich predchodcovia nakydali z vlastnej sebalubosti,
sa zacnu spravat presne tak isto ako ti predchodcovia - ako kingovia,
ktori neobmedzene vladnu vo svojom obskurnom kralovstve, pridavajuc
samozrejme len to co sa im chce a len tam kde sa im chce a len tak ako
sa im prave chce; pricom castokrat este aj uporne bojuju proti inym, co
sa snazia len pridat ci upravit nejaku malu ale uzitocnu myslienku...
Toto je presne ten pripad - vid tu nastvanu poznamku cloveka co to makro
na avrfreaks zverejnil.