Nabijecky akumulatoru.

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Září 17 07:05:05 CEST 2007

Já jsem se do podobný koukal, ale kupoval jsem ji hlavně kvůli těm
článkům (4x 2300mAh), teď ji mám někde odloženou. Uvnitř je kromě
trafa, diod a LED taky pár odporů. Jsou tam jiný odpory pro AA a jiný
pro AAA. Já jsem ji trochu vylepšil, aby se s ní dal nabíjet i jeden
článek (místo do série jsem ty držáky zapojil paralelně nebo možná
ještě do série diodu). Další vylepšování nemá smysl, protože se toho
dovnitř moc nevejde, navíc nabíjí tak malym proudem, že články se hned
tak nezničej ani když už se budou přebíjet.

Teď používám stejně nabíječku s mikroprocesorem.

P.K.