Keeloq oslabeny

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Sobota Září 15 19:52:22 CEST 2007

Presne !!
Čakal som, kedy to niekto spomenie. Podľa mňa sa vždy používa iba "hrubá
sila", ale tá manuálna. Mechanicky preniknúť do objektu býva pre "záujemcov"
najjednoduchšie (hoci aj vybúraním steny). Podľa mňa tie sofistikované sú
iba v holywoodskych filmoch. Poznáte niekto výnimku (ale naozaj použitú) ?

                                           Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik"

Nejslabsim mistem je vzdy clovek. Troufam si tvrdit, ze kdyz pouzijes
jakykoliv bezny sifrovaci algoritmus (3DES, AES, RSA), bude to pro
bezne ucely zcela v pohode. A troufam si tvrdit, ze i KEELOQ je pro
beznou ochranu auta nebo domu plne dostacujici. A bez namahy s minimem
nakladu. Kdyz nekdo opravdu bude chtit, do auta se dostane zeleznou
tyci nebo Ti sebere onu klicenku, i kdyby Te mel take vzit po hlave
tou zeleznou tyci.