eagle hromadná změna referencí a hodnot

ladmanj@volny.cz ladmanj@volny.cz
Pátek Září 14 18:14:46 CEST 2007

Ahoj
Nemáte tip na nějaký ulp nebo něco, co by umělo posbírat všechny
součástky ve schématu a ukázat jejich reference a hodnoty v nějaké
snadno editovatelné formě (tabulka?) a pak vrátit zpátky?

Přebral jsem tu projekt po kolegovi a ten tam v tom má neuvěřitelný
bordel, v nouzi to udělám ručně součástku po součástce, ale
vzhledem k tomu, že to není úplně malý, tak se mi moc nechce.

Bohužel spíš než na hodnoty, který vesměs jsou dobře, to potřebuju
hlavně na ty reference, který bych rád vrátil do stavu Rn, Cn, Dn,
například z takovéhle zkomoleniny C.DEC.3V3.1
Chápu kam tím mířil, když si, při nedostatku polí vlastností
součástky v eaglu, ty vlastnosti připsal do reference, ale pak z
toho ani pořádně nejde vygenerovat BOM a na potisku desky by to taky
moc dobře nevypadalo.

Díky moc
Jakub Ladman