Jak na PLC a automatizaci

Pátek Září 14 17:17:50 CEST 2007

Dekuji za odpoved, bohuzel studentem tehle skoly zatim nejsem, po maturite
se tam mozna vydam protoze se zrovna o vhodne VS rozhoduji, takze si tento
predmet zrejme nezapisu ale neco jsem videl uz v knihovne VSB tak si alespon
neco dobreho prectu. Vidim ale ze si nejprve nastuduji veci ohledne
algoritmizace a kybernetiky takze pro me bude zrejme nejpriatelnejsi
varianta MCU + nepajive pole a pozdeji mozna nejake realne PLC.