napetovy offset OZ

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Září 13 22:36:04 CEST 2007

Zacal bych tim, na kolik bitu ma ten osciloskop merit a jaka napeti. Pak
se da rici, co ma vyznam a co je bezvyznamne ;).

Pokud treba 5V s rozlisenim 8b, je krok mezi hodnotami zhruba 20mV,
takze +/-10mV pro takovy osciloskop nehraje nijak podstatnou roli. Ale
je to jen priklad, pochopitelne to muze byt uplne jinak, mohou se merit
mala napeti atp. Pisu to jen proto, abychom treba nezabredli do debaty o
problematice, ktera pro Vas ve vysledku nebude mit vubec zadnou hodnotu
a jen ztratite svuj drahoceny cas hledanim odpovedi na neco, co Vas
mozna ani nemusi bolet ;).

K tomu vyberu operaku. Do jake frekvence to ma chodit ?

--
Jiri Bezstarosti