Zvukova karta + midi

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Září 13 17:31:14 CEST 2007

ja ho jako byvaly xg devel mam, ale ma latenci. To pir hrani z klaves MOC
VADI
  ----- Original Message -----
  From: Snehulak
  To: HW-news
  Sent: Thursday, September 13, 2007 5:16 PM
  Subject: Re: Zvukova karta + midi

  Nene dneska uz se to spis resi SW s nejakyma bankama . Uz na pci
soundblasteru 128 slo zvolit podle kvality treba 8mb vzorky , 16-32 atd...

  Jinak kdysi kdyz wavetable bylo drahe jako hrom existoval programek i s
driverem, ktery mel v sobe perfektne kvalitni zvukove vzorky a prehraval
midi z pameti . Uz si nepamatuju jak se to jmenovalo .

  snehulak