Jak to funguje?

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Září 13 16:58:49 CEST 2007

No to by me tedy zajimalo jake spektrum ma ten blesk (asi to zavrci pres
vsechny pasma), ale podobna zapojeni se pouzivaji tak to snad bude
fungovat. Nemam zadny pametovy osciloskop tak nemam sanci se kouknout co
ej na vystupu treba od te vrtacky nebo toho pieza. Normalnim
osciloskopem vidim jen zmet ruznych vlneni.
Asi to pichnu na externi preruseni MCU s displejem a budu si to pocitat
kolikrat to zablika - podle zakona schvalnosti nebude bourka pul roku.

Muzu Vas poprosit o velmi strucny popis co se deje po prichodu nejakeho
impulzu? V klidu je baze T2 prizemnena pres R2 a baze T1 pres odpor R3
(je tam vubec nutny co se stane kdyz tam nebude?). Neni mi ale jasne jak
se otevre ten T1 - pres co se uzavre obvod BE? To napeti prochazi pres
BE tranzistoru T2? Tzn. otviraci napeti je 2x Ube tranzistoru? Omlouvam
se za trivialni dotazy, ale treba se to ejdnou naucim.

Radek Vicek