Zvukova karta + midi

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Září 13 16:46:42 CEST 2007

> obavam se ze uz jen profi trida, jinak je vsude sw synteza a ta ma latenci.
> awe 64 byla nic moc ;-)
>
> nebo pouzit externi midi modul

Moment,

pokud vim, tak PCI (i CardBus, ale tam neni myslim ven vytazen MPU-401
port) zvukovky od Creative na zaklade brouku EMU10K, 10K1, 10K2 maji
stale HW wavetable v sobe, do urciteho poctu hlasu. Aspon moje mrcha
Audigy 2 ZS Notebook to tak, myslim, ma. Zrejme si to saha do pameti
pres PCI pro vzorky, ale HW synteza to porad je. SW se pak u widloznich
ovladacu pouziva az pro vetsi pocet hlasu, ktere HW nezvlada. To jsou ty
tzv. 1024hlase a jine bazmeky.

Myslim, ze z tohohle Cretivniho odpadu celkem ujde napr. SB Live 5.1. V
bazaru za babku.

MP