instalace 2x VGA winXP

Pajpach pajpach@katedrala.net
Čtvrtek Září 13 08:58:44 CEST 2007

To mi taky delalo. Zajimave bylo, ze jen nekdy. Zkusil bych tu PCI dat do
jineho nez prvniho slotu, a ta PCI musi byt v BIOSu jako primarni. Ale
stejne mi to nekdy po restartu ve WIN zlobilo. Nakonec jsem koupil jakousi
ATI s 2x DVI a mam pokoj :-)

S pozdravem
Pajpach

----- Original Message -----
From: "Libor Pecháček" <snowi@email.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, September 13, 2007 8:37 AM
Subject: instalace 2x VGA winXP

Dobrý den.

Chtěl bych v počítači DELL 1G8 pod win?XP rozchodit dvě karty VGA s pracovní
plochou na dvouch LCD.
Jedna karta je na desce ve slotu AGP (ati) a druhou dávám do PCI (také ATI).
Widle naběhnou s obrazem na kartě v AGP a pro druchou v PCI nainstalují
správné ovladače ale u této karty se zobrazí ve správci zařízení chyba (kód
10) a na druhém LCD není obraz.
Zkoušel jsem na PCI asi 3 druhy různých grafik se správnými ovladači, které
samostatně chodí, ale jakmile mám v PC dvě grafiky najednou tak to veme vždy
jen jednu a u druhé to napíše vždy chybu (kód 10)

chyba (kód 10) - zjistil jsem že jde o chybu ovladače, ale ovladače jsou
aktuální a když je v PC jedna grafika, tak vždy fungují.

zkoušené karty:
ATI 3D RAGE2
SIS
S3
NVIDIA

Můžete mi prosím někdo pomoc s instalací druhé karty do počítače? Potřebuje
nějaký spec. ovladač, nebo se to musí widlím nějak zdělit?

Vím že dnes již existují karty s výstupem 2xVGA, ale takhle to jít taky
musí, viděl jsem v jednom zařízení pod Widlema XP i ME
jet spolu v PC až 8 grafik.

děkuji za rady.