Degradace fotoodporu?

Čtvrtek Září 13 04:06:29 CEST 2007

Hezké ránko,

    je to fotoodpor se sklíčkem a celé jeho pouzdro je jinak kovové.
Výrobce je Tesla XY a jsou to hodně staré fotoodpory. Přehřání nehrozí a
přetíže také asi ne, nabíjejí a vybíjejí se přes ně kondenzátory v
jednom poněkud svérázném zapojení. Napájecí napětí je 24V a zčernalý
není nikde, jen teďka má lehce obroušené pouzdro od frézy jak jsem ho
dolovala ven (všechno bylo zalepené epoxidem či čím). Ono to vlastně
není tak moc důležité, jen zvědavost.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186