Re: Ovladani digitaku z MCU

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Středa Září 12 16:35:37 CEST 2007

Ono vetsinou ty, co nemaji USB Storage, tak maji prave PTP Class. Ja to programoval pro tatuv Canon A560, kolega to testoval na Kodaku DX7330. Predpokladam, ze kdyz to nenajde PTP-class fotak, tak se nic dit nebude (krome nejakeho erroru).

V tom kodu je par chybicek, takze jsem tam udelal par uprav a interface predelal cely do cestiny.

Chodi to i ve Windows98. Problem je, ze se mi zadnym zpusobem nepodarilo Win98 updatovat tak, aby umel precist JPEG s EXIF informacemi - update GDI knihoven jaksi nepomohl.

A jinak - dalsi updaty jedine na osobni uzivatelske pozadavky. Protoze tata prave dneska zemrel :-(

VP