Re: Ovladani digitaku z MCU

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Středa Září 12 09:45:58 CEST 2007

Ten protokol se jmenuje PTP - PictureTransferProtocol. Nebo taky PIMA 154700:2000

Doporucuji vygooglit libptp2 - je to knihovnicka pro ovladani techto fotoaparatu. Jestli se Vam to podari dostat do nejakeho MCU, to je otazka. Mozna do vetsiho ano.

Ja tuhle knihovnu preportoval do Windows a vytvoril program - jednoduchy stahovac fotek pres USB - seriovy port fotaku jsem ale nezkousel. Program je tady - http://sourceforge.net/projects/winptpcam - eventuelne muzu poskytnout zdrojaky.

Ta norma je primo nalezitelna na internetu.

VP