Box na externi HDD s USB ethernetem ?

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Středa Září 12 06:59:51 CEST 2007

Tomáš Tomáš napsal(a):
> Snazim se vybrat futral na externi HDD, narazil jsem na ME747GK Welland, vypada velice zajimave
> USB,
> GB Ethernet,
> SATA,
>  ale nenasel jsem zadne blizsi info nebo recenzi, nemate s tim nekdo zkusenosti?
>
> http://www.welland.com.tw/html/network/747gk.html#
>
> Dekuji

Jestli má být HDD přenosné, je lepší spíš koupit přímo externí HDD, mají
obvykle větší odolnost vůči otřesům a skutečně mám ověřeno,že životnost
disků je vyšší. Navíc prakticky všechny boxy mi odešly zhruba po třech
až pěti letech, disky zhruba průměrně po třech letech. Chodí ale více
méně z ruky do ruky a zacházení není příliš ideální, pro případné a
opatrné použití by mohlo kombo vydržet o dost déle.
Pokud má jít o statické řešení, doporučil bych zvážit užití přímo RAID
boxu (http://www.icy.cz/raid%20systemy/sr5600-4s-wbc.html) .. přece jen
hotswap a diagnostiku běžný rámeček nenabídne ... taky ale ten box
přijde na cca 10KiloKreditů.

T.V.