Výměna OZ - zapojení předzesilovače

Halen Halen@seznam.cz
Úterý Září 11 13:12:26 CEST 2007

Zdravím, mám předzesilovač pro kytaru a chtěl bych místo TL081
použít AD8031. Důvodem je nižší spotřeba a použití pouze jedné 9V
baterie. Zapojení chci použít pro připojení akustické kytary, kde
jako snímač bude sloužit elektretový mikrofon. Narazil jsem na
problém, že po výměně OZ obvod osciluje a zkresluje, už nevím co s
tím. Zkoušel jsem snižovat odpory R3 a R10 ale bez valného účinku. Z
datasheetu nejsem moc moudrý a nevím co ten problém může způsobovat.

schéma: http://www.stavebnice.richardvacula.com/select.php?link=PT
007
Děkuji předem za každou pomoc, nejlépe s vysvětlením :-D děkuji
předem

Honza J.