OT - mikroskop

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Září 11 01:47:16 CEST 2007

Rád bych s tím vyhodnocoval zkoušky mikrotvrdosti (Vickers, Knoop).
Základní operace je v tomhle případě změření úhlopříček kosočtverce s
přesností na 0.001 mm. Vedlejší použití jako měřicí mikroskop. Bohužel
je to jen pro hobby účely takže mě vyšší ceny poněkud odrazují :-) ale
na ebay bych si moh zkusit zahledat, dík.

Aleš Procháska