OT - mikroskop

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Září 11 00:29:21 CEST 2007

Dík.

Tomu nákupu mikroskopu bych se právě rád vyhnul, protože tam si kupuju
i věci které nepotřebuju (a které asi tvoří značnou část ceny), jako
stojan se stolkem, všelijaké šrouby, osvětlení, clony, cedulku se
jménem renomované firmy a tak. Všechno to totiž už mám - stolek (s
mikrometrickým posunem), stojan (dvacet kilo poctivé litiny) atd :-)
Pro mně by bylo ideální, kdyby se dal koupit jen ten tubus s
objektivem a kamerou.

Aleš Procháska