OT - mikroskop

Pavel Krejci krepa76@gmail.com
Pondělí Září 10 23:21:30 CEST 2007

Co je to relativne levne?
Mame v labaku mikroskop kterym pozorujeme "wafery", tedy jeste
nerozrezane placky s mikrocipama. Je tam pripojena i kamera, mikrometr
na pixel (i lip) se da dosahnout ale ty objektivy jsou za desitky tisic
$... Krom toho je mikroskop na tezky zulovy desce na vzdchovych
polstarich, pripojen k tlakovemu vzduchu - kvuli vibracim ...

P.K.