OT - mikroskop

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Září 10 22:30:31 CEST 2007

Aha, pardon, akosi mi pri citani uplne uniklo, ze pisete "za okular
mikroskopu". Reagoval som na sustavu objektiv mikroskopu - objektiv
amery... Pritom som pisal to iste, co Vy a nie proti Vasmu nazoru....

miro

--- Miroslav Sinko <sinkomiro@rocketmail.com> wrote:

> [...]
>
> S mikroskopickym objektivom ale prakticke skusenosti skusenosti
> nemam.
> Objektiv ma velmi kratke ohnisko, tak neviem ako to bude s velkostou
> premietaneho obrazu a s umiestnenim CCD do tak malej vzdialenosti.
> Opticka susatva mikroskopu nechava luce pretnute sa v ohnisku
> objetkivu
> rozbehnut sa od seba do vacsej vzdialenosti a tam ich dalsimi
> sosovkami
> zlomi a prisposobi na pozeranie okom.
>
> miro
>
> PS: optika je jednoducha, staci si to nakreslit :-)

Be a better Heartthrob. Get better relationship answers from someone who knows. Yahoo! Answers - Check it out.