Jak je to s sirokouhlymi monitory a CADy?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Září 10 19:41:10 CEST 2007

Sirka a vyska pixela su stale zhodne, takze ked pravitkom odmeriate 100
pixelov vo vertikalnom smere a 100 pixelov v horizontalnom, dostanete
rovnaku dlzku => kruznica je kruznica. Na sirokouhlom sa vam ich ale
vojde viac vedla seba, ako pod seba.

Ak chcete na nom hlavne pracovat, dajte si pozor na velkost pixela. Ak
budete mat relativne malu uhlopriecku k rozliseniu, detaily budu velmi
drobne (napr. pismena pri programovani).

Doma mam nejaky cas sirokouhly monitor a uz by som naspat 4:3 nechcel.
Rozlisenie je 1680x1050. V tomto rozliseni sa robia 20" a 22", kvoli
velkosti pixela som zobral 22".

miro

--- k.novo <k.novo@seznam.cz> wrote:

> Rada lidi zde pouziva ruzne kreslici programy a tak snad nebudu uplne
> mimo.
> Zvazuji nakup nejakeho LCD s rozlisenim 1900x1200, ale toto rozliseni
> je 16:9 a tak se bojim jak se budou zobrazovat napriklad kruznice v
> AutoCAD.
> Jinak receno, je  nejak vyreseno, aby se to co se na moniotru 4:3
> zobrazi jako kruznice zobrazilo jako kruznice i na moniotru 16:9?
>
> Dìkuji

Building a website is a piece of cake. Yahoo! Small Business gives you all the tools to get online.
http://smallbusiness.yahoo.com/webhosting