OT: problém s winXP a usb mass storage flash diskem

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Září 10 19:25:49 CEST 2007

Vacsinou staci v registroch zmazat prislusne zaznamy vo vetve
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\USBSTOR

potom restart a pripojit znova.

Co sa tyka zmatku v driveroch, tak je dobre zakazat DLL Cache
(programom X-teq setup napr..) a _potom_ vymazat adresar
Windows\system32\dllcache. Nasledne ovladac preinstalovat v device
manageri.

miro

Got a little couch potato?
http://search.yahoo.com/search?fr=oni_on_mail&p=summer+activities+for+kids&cs=bz