OT: problém s winXP a usb mass storage flash diskem

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Září 10 17:32:34 CEST 2007

ladmanj@volny.cz wrote:

> Ano a dokonce teď jedna podlehla (ta co se hlásila jako flash disk),
> ale ta druhá (co se hlásí jako mass storage device) stále odolává.

Ja som sa blbo spytal takze to zase vyznelo ako rypnutie, to som si len
dodatocne uvedomil \:-)

Chcel som tym povedat, ci je na tej klucenke MBR alebo nie. Ale podla
popisu toho ako ste to rozchodili to skor znie na pritomnost nejakych
pochybnych specifickych driverov pre dane kluce.

Ozaj nemaju tie kluce to debilne U3 rozsirenie, prip. nieco podobne
"moderne"?

wek