OT: problém s winXP a usb mass storage flash diskem

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Pondělí Září 10 16:15:58 CEST 2007

Pokud to davate do USB vpredu na skrini, zkuste to dat do USB zezadu
(primo na desce) Stejny problem jsem mel s nekterymi chipsety kvuli
nekvalitnim vodicum (rozumej stineni atd) mezi deskou a konektory na
predni strane PC.

S pozdravem Jan Puhony